خودارضایی یـا استمنا (و درون زنان استشـها)، تفکر هفتم درس سکه طلا صفحه 14 یکی از مشکلاتی هست که خیلی از افراد جامعه بـه علت نداشتن آگاهی کافی،‌ بـه آن گرفتار هستند. تفکر هفتم درس سکه طلا صفحه 14 خیلی‌ها خود ارضایی را انجام مـی‌دهند بدون اینکه حتی اطلاع داشته باشند کـه این عمل دارای چه عواقب و ضررهایی است. با توجه بـه مطالعات و تجربه خودم درون این زمـینـه و دسترسی بـه اطلاعات روز دنیـا بـه زبان‌اصلی، بر آن شدیم که تا این مقاله ترک خودارضایی را آماده کرده و در خدمت هم‌وطنان عزیزمان قرار دهیم. تفکر هفتم درس سکه طلا صفحه 14 درون این مقاله بـه جنبه‌های مختلف خود ارضایی پرداخته و لینک اطلاعات جامع‌تر راجع بـه هر بخش را نیز ارائه مـی‌کنیم که تا شما عزیزان بتوانید درون هر بخشی کـه بیشتر موردنیـاز شماست،‌ اطلاعات کامل‌تری راب کنید.

لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و نظرات، پیشنـهاد‌ها و تجربیـات خود را نیز درون انتهای مقاله با ما درون مـیان بگذارید که تا دیگر کاربران هم بتوانند از تجربیـات شما استفاده کنند.

خودارضایی چیست؟

خود ارضایی بـه معنای انجام هرگونـه عمل یـا افکار با خود و بدون دخالت همسر یـا فرد دیگر است. این عمل منجر بـه برون‌ریزی ( مخصوصاً درون مردان) و احساس ارضای مـی‌شود.البته داشتن برون‌ریزی شرط لازم به منظور انجام عمل خود ارضایی نیست. درون بخش‌های بعدی این مقاله بیشتر درون مورد خود ارضایی پسران و ان صحبت خواهیم کرد.
آنچه درون عمل خود ارضایی اتفاق مـی‌افتد، تحریکات ،‌ هجوم افکار و تخیلات و افزایش هورمون‌های درون خون است کـه همگی پیش‌نیـازهای انجام عمل فیزیکی خود ارضایی هستند. بعد از تحریک کامل ، فرد با روش‌های مختلف مانند لمس اندام ی، باعث رسیدن بـه لذت و برون‌ریزی مـی‌شود .

نکته مـهم این هست که خود ارضایی هیچ‌گاه منجر بـه ارگاسم نمـی‌شود و فقط بـه برون‌ریزی منجر مـی‌شود. تفاوت زیـادی بین ارگاسم و برون‌ریزی وجود دارد. ارگاسم حالتی از ارضای واقعی و طبیعی هست که بین انسان و همسر خود و در شرایط بسیـار آرام‌بخش و بدون احساس گناه یـا پشیمانی، اتفاق مـی‌افتد. بعد از ارگاسم،‌به علت ترشح زیـاد هورمون دوپامـین (هورمون عشق)، احساس بسیـار خوبی از صمـیمـیت و عشق تجربه مـی‌کنند و سطح انرژی بالاتری نسبت بـه قبل خواهند داشت. درحالی‌که برون‌ریزی از طریق خود ارضایی،صرفاً باعث تخلیـه انرژی روحی و فیزیکی،‌ ایجاد حس پشیمانی، افسردگی، احساس گناه،‌ نفرت از خود و احساس حقارت مـی‌شود. این نوع برون‌ریزی نـه‌تنـها نیـاز انسان را برآورده نمـی‌کند،‌ بلکه بـه علت ایجاد حالت‌های منفی ذکرشده، انسان را بیشتر حریص مـی‌کند که تا مجددا بـه انجام این عمل بپردازد.

چرخه اعتیـاد بـه خود ارضایی

خود ارضایی، یکی از زیرشاخه‌های اعتیـاد بسیـار قدرتمندی بـه نام اعتیـاد است .  خود ارضایی، فرد را وارد یک چرخه نامحدود اعتیـاد گونـه مـی‌کند کـه بسیـار مخرب بوده و اگر فرد نسبت بـه آن آگاهی نداشته باشد، مـی‌تواند انسان را که تا سرحد افسردگی مزمن و حتی فکر بیندازد. درون اینجا چگونگی این چرخه مخرب را شرح مـی‌دهیم:
در اکثر مواقع، خود ارضایی به منظور فرار از احساساتی مانند خشم، نگرانی، نارضایتی، ناامـیدی، اضطراب و غم انجام مـی‌شود. فرد مبتلابه خود ارضایی،‌ این عمل را به‌عنوان یک مُسکن استفاده مـی‌کند که تا ازاین‌گونـه احساسات رها شود (بدون اینکه اقدامـی اصولی درون جهت رفع آن‌ها انجام بدهد).
پس از مدتی، فرد بـه این عمل اعتیـاد پیدا مـی‌کند و مغز وی شرطی مـی‌شود. به‌نحوی‌که بـه شکل ناخودآگاه، وقتی استرس یـا نگرانی دارد،‌ دست بـه عمل خود ارضایی مـیزند که تا آرام شود. ولی با انجام این عمل یک آرامش کاذب مقطعی بـه دست مـی‌آورد ولی بلافاصله آن آرامش از بین رفته و احساسات منفی جای آن را مـی‌گیرند. مجددا فرد مبتلابه این اعتیـاد،‌ به منظور فرار از این احساسات، خود ارضایی مـی‌کند. یعنی فرد مدام درون چرخه‌ای درون حال تقلا باقی مـی‌ماند.

چرخه اعتیـاد و خصوصاً خود ارضایی، باعث مـی‌شود کـه کم‌کم فرد مبتلابه آن، رابطه‌اش با اطرافیـان و جامعه کمتر و کمتر شود و اوقات بیشتری را درون انزوا و تنـهایی خویش سپری کند. این روند ادامـه خواهد داشت و انزوای بیشتر، افسردگی و ناامـیدی بیشتری را بـه همراه خواهد داشت. غم‌انگیزتر اینکه، رابطه فرد با خداوند و معنویت و هرگونـه موضوع روحانی و معنوی نیز کمتر و کمتر و درنـهایت قطع مـی‌شود.

درعین‌حال کـه فرد مبتلابه اعتیـاد ، از اطرافیـان و از خدای خود جدا و دور مـی‌شود، با پیشرفت بیشتر این اعتیـاد، ارتباط فرد با خودش نیز کمتر مـی‌شود به‌نحوی‌که فرد با خودش نیز غریبه مـی‌شود. خود ارضایی تبدیل بـه عادتی مخرب و ابزاری به منظور مخفی شدن از همـه مـی‌شود و فرد مبتلابه آن، مملو از احساس حقارت و دوست‌نداشتن خودش مـی‌شود. این احساس حقارت کم‌کم تبدیل بـه نفرت از خود مـی‌شود و باعث مـی‌شود فرد درون این عالم تنـها و بی‌باقی بماند.

دکتر پاتریک کارنز بنیـان گذار موسسه سلامت درون آمریکا، چرخه اعتیـاد را بـه مراحل زیر  تقسیم مـیکند:

  • اشتغال ذهنی
  • مراسم آماده سازی به منظور لغزش
  • ارتکاب عمل اعتیـاد گونـه ( مثل خودارضایی)
  •  نامـیدی و احساس گناه
  • مرحله اشتغال ذهنی بـه این معنا هست که فرد مبتلا بـه خودارضایی، تمامـی افکارش حول و حوش موضوع خود ارضایی مـیچرخد و ذهنش پر هست از افکاری کـه مربوط بـه خود ارضایی و رانی و فیلم های وگرافی است.  علاوه بر این هنگامـی کـه فرد تصمـیم مـی گیرد کـه خود ارضایی انجام بدهد، از ساعت ها یـا حتی روزها قبل از آن فکر او درگیر موضوع خودارضایی مـی شود و در ذهن خود این کار را برنامـه‌ریزی مـی‌کند و خود را به منظور انجام این عمل مـهیـا مـی کند.

    مرحله  آماده سازی به منظور لغزش بـه این شکل هست که فرد مبتلا،شرایط محیطی خود را به منظور انجام عمل خودارضایی یـا رانی آماده مـی سازند دقیقاً مانند فردی کـه مـی‌خواهد مثلاً تریـاک مصرف کند و برای مصرف تریـاک لوازم و چیزهای دیگری را آماده مـی کند فرد مبتلا بـه خود ارضایی نیز همـین کار را انجام مـی دهد. انجام مراسم آماده سازی به منظور اکثر معتادان، خود نوعی لذت بـه همراه دارد: تفکر هفتم درس سکه طلا صفحه 14 لذت آماده شدند به منظور انجام عمل . مثلای کـه قصد انجام خود ارضایی دارد مراحل آماده‌سازی شامل خالی خانـه، پیدا مکان مناسب، مـهیـا فیلم یـا چیز های تحریک کننده دیگر و غیره مـی‌تواند باشد. یـای کـه مـیخواهد رابطه با یک شریک پولی برقرار کند، آماده سازی شامل زنگ زدن، هماهنگی پرداخت پول و غیره است.

    مرحله سوم کـه ارتکاب عمل  است مرحله ای هست که درون آن فرد خود ارضایی را انجام مـیدهد یـا فیلم  مـی‌بیند یـا با شریک نامناسب رابطه برقرار مـیکند.

    مرحله چهارم،مرحله نامـیدی و احساس گناه هست که  بلافاصله بعد از مرحله دوم رخ مـی دهد و فرد مبتلا بعد از انجام خود ارضایی یـا گناه  ، سریع احساس پشیمانی،  ناامـیدی و احساس گناه شدید را تجربه مـی کند. از آنجایی کـه این احساس گناه خیلی قدرتمند هست و عموما رهایی از آن کار بسیـار سختی هست فرد معتاد راحت ترین راه ممکن را انتخاب مـیکند کـه  برگشتن بـه مرحله یک و پر افکار خود از خود ارضایی مجدد است. یعنی بـه جای اینکه فرد آگاه و هوشیـار شود کـه چرا احساس گناه دارد و چرا بـه این کار مبتلا شده هست فکر و ذهن و انرژی خود را مجددأ معطوف بـه خود ارضایی مـی کند که تا کمـی آرامش پیدا کند و احساس گناه رهایی گونـه هست که مرحله چهارم بـه مرحله اول وصل مـی‌شود و فرد درون چرخه خود ارضایی گیر مـی‌افتد.

    شاید خواندن این مطالب به منظور شما متحیرکننده باشد و تا حالا نشنیده باشید کـه خود ارضایی چقدر اعتیـادآور و مخرب است. ولی وقت آن هست که باقدرت ویرانگر این بیماری قدرتمند، بیشتر آشنا شوید و اگر خودتان یـا فردی از نزدیکان شما بـه آن مبتلا هستید، هر چه سریع‌تر به منظور ترک این عمل و شروع یک زندگی پاک و مملو از شادی و معنویت اقدام کنید.

    مطالبی کـه تا اینجا خواندید، فقط یک اشاره بسیـار اجمالی بـه عوارض این بیماری بود و بامطالعه و گوش بـه کلیـه مطالب آموزشی این کانال، دانش و آگاهی شما به منظور شناخت و درمان این اعتیـاد بسیـار بیشتر خواهد شد.
    فراموش نکنید کـه خود ارضایی یکی از قویی‌ترین ابزارهایی هست که شیطان رانده‌شده از درگاه خداوند، از آن استفاده مـی‌کند که تا انسان‌ها را از خداوند دور و در دام خودش اسیر کند. اگر بـه وجود شیطان درون جهان هستی اعتقاد ندارید، توصیـه مـی‌کنم حتما فایل صوتی “آیـا شیطان واقعا وجود دارد” را گوش کنید.
    به امـید و توکل بـه خداوند مـهربان، درون این وب‌سایت بـه افشاگری این دسیسه شیطان و رو دست پلید او خواهیم پرداخت.

    خود ارضایی درون پسران

    خود ارضایی درون پسران و مردان، با تحریک و سپس تماس با آلت ی آن‌ها انجام مـی‌شود و درنـهایت بـه برون‌ریزی اسپرم (منی) منجر مـی‌شود.نوع دیگری از خود ارضایی درون پسران، خود ارضایی دمر (Prone Masturbation) هست که فرد روی تخت قرارگرفته و با برقراری تماس آلت خویش با شیء خارجی مثل بالش،‌تشک و … باعث ایجاد انزال درون خویش مـی‌شود. این نوع خود ارضایی به‌مراتب خطرات و مضرات بیشتری نسبت بـه خود ارضایی با دست دارد. عوارض این نوع خود ارضایی را درون همـین مقاله مطالعه نمایید.

    با تکرار و مداومت بر انجام این عمل، مرد دچار اعتیـاد و وابستگی شدید بـه این عمل مـی‌شود و فرد مبتلابه این عمل، حال‌ وروز غم‌انگیزی را تجربه مـی‌کند. دلیل این امر این هست که مرد، مظهر توانایی و قدرت و اقتدار است؛ چه ازنظر فیزیکی و چه ازنظر روحی. ولی انجام عمل استمنا، به‌تدریج نـه‌تنـها باعث تحلیل رفتن قوای فیزیکی مرد مـی‌شود ، بلکه ازنظر روحی نیز وی را تضعیف کرده و اعتمادبه‌نفس مرد را به‌شدت کاهش مـی‌دهد.

    ریشـه‌های خود ارضایی درون پسران و مردان مجرد متفاوت است. ولی درون خیلی از موارد، نداشتن آگاهی‌های لازم درون رابطه با مسائل درون سنین پایین، و وجود حس کنجکاوی زیـاد نسبت بـه این مسائل ، باعث مـی‌شود کـه پسران درون سنین نوجوانی و حتی کودکی، این مسائل را از طرق ناصحیح یـاد بگیرند. مثلا از طریق دیدن فیلم‌های و گرافی و مستهجن، و یـا یـادگیری عمل خود ارضایی از هم سن و سال‌های خود بدون اطلاع پدر و مادر. انجام عمل خود ارضایی بیشتر درون خفا و پنـهانی و بدون اطلاع پدر و مادر انجام مـی‌شود. بنابراین فرد از نوجوانی شروع بـه داشتن یک زندگی دوگانـه مـی‌کند. یک روی سکه، زندگی معمولی درون کنار خانواده و دوستان و آشنایـان هست و روی دیگر آن، خلوت و انزوا و انجام عمل خود ارضایی.

    مدیریت این زندگی دوگانـه کار بسیـار سختی است. زیرا حتی اگر فرد درون پنـهان عمل خود ارضایی موفق باشد، ولی پنـهان آثار و عواقب آن کار بسیـار سختی است. هر بار خود ارضایی ، باعث هجوم افکار و احساسات منفی مانند احساس پشیمانی و گناه، خودکم‌بینی و حقارت و … مـی‌شود کـه وجود این احساسات درون فرد، به‌راحتی قابل‌تشخیص است. این روند ادامـه پیدا مـی‌کند و نوجوان داستان ما، سال‌های سال با این اعتیـاد زندگی مـی‌کند و به تخریب روح و جسم خود ادامـه مـی‌دهد (برای آگاهی از عوارض خود ارضایی، ادامـه همـین مقاله را مطالعه کنید). با بیشتر شدن سن و ایجاد نیـاز بـه داشتن یک همدم، یک همسر و یک معشوقه، مرد مبتلابه خود ارضایی سعی درون پیدا نامزد و همسر مـی‌کند. این کار بـه شـهامت زیـاد و اعتمادبه‌نفس بالایی نیـاز دارد. درون خیلی از موارد، سال‌ها خود ارضایی ، باعث تضعیف اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس شده و انزوای حاصل از عمل خود ارضایی، مرد را از برقراری ارتباطی سالم و مؤثر با جنس مخالف محروم مـی‌کند.

    شکست درون روابط با خانم‌ها، باعث سرخوردگی بیشتر مرد و پناه بردن بیشتر بـه خود ارضایی و مـی‌شود. این فرآیند ادامـه پیدا مـی‌کند که تا جایی کـه فرد مجرد، ساعات زیـادی را صرف دیدن فیلم‌های مستهجن و خود ارضایی مـی‌کند و روزبه‌روز ضعیف و ضعیف‌تر مـی‌شود. نداشتن همسر و شریک ، معضل بسیـار بزرگی به منظور فرد مـی‌شود و فرد را از فکر به منظور درمان این اعتیـاد بـه دور مـی‌دارد. فرد معتاد بـه خود ارضایی، فکر مـی‌کند کـه مشکل او ازدواج و نداشتن همسر هست و اگر ازدواج کند، این عادت را ترک خواهد کرد. نکته مـهمـی کـه در اینجا مطرح هست این هست که خود ارضایی یک اعتیـاد مانند بقیـه انواع اعتیـادها هست مانند مواد مخدر، الکل و غیره. و این تصور کـه با ازدواج ، این مشکل برطرف خواهد شد، درون اکثر اوقات اشتباه هست .

    حتی اگر فردی کـه دچار این اعتیـاد هست ازدواج کند، روابط زناشویی موفقی را تجربه نخواهد کرد. مردان متأهلی کـه از جوانی و پیش از ازدواج خود ارضایی انجام مـی‌دهند، عموماً بـه زود انزالی مبتلا مـی‌شوند و اعتمادبه‌نفس کمـی درون برقراری رابطه با همسرشان دارند.خصوصاً اگر اعتیـاد بـه خود ارضایی بـه همراه اعتیـاد بـه و گرافی باشد،‌ مرد درون تحریک شدن ، تحریک ماندن و دوام نعوظ ، مشکلات زیـادی خواهد داشت. خیلی از مردان بـه علت دیدن بیش‌ازحد فیلم‌های مستهجن،‌ توانایی تحریک شدن طبیعی از طریق همسرشان را از دست مـی‌دهند و هنگام برقراری رابطه با همسر،‌باید حتما بـه فیلم یـا عکس‌های مستهجن نگاه کنند که تا قادر بـه ادامـه رابطه باشند. این امر باعث مـی‌شود کـه نـه‌تنـها خود آن مرد از رابطه با همسرش لذت نبرد، بلکه همسرش هم بـه ارگاسم نرسیده و ارضای صحیح را تجربه نکند. درون ادامـه این مقاله ،‌عوارض خود ارضایی را بیشتر توضیح خواهیم داد و در بخش‌های مختلف این سایت ، مـی‌توانید اطلاعات جامع و کاملی درون رابطه با انواع زیرمجموعه‌های اعتیـاد مشاهده نمایید.

    علاوه بر موضوع ارضا و لذت زن و شوهر ، وجود مشکل خود ارضایی و زود انزالی درون مرد باعث مـی‌شود رابطه احساسی بین زن و مرد نیز خدشـه‌دار شود.زیرا درون اصل، رابطه صحیح باعث ایجاد مـهر و محبت بیشتر بین زن و مرد مـی‌شود و همان‌طور کـه در دوره آموزشی تبدیل نیروی  به ثروت آموزش دادیم، زن و شوهر درون لحظه ارگاسم حتی مـی‌توانند حس و حال معنوی بسیـار خاصی را تجربه کنند و در آن لحظه، از خالق خویش بـه خاطر آن لحظه زیبا سپاسگزاری کنند. ضمناً ارگاسم صحیح باعث ترشح مقادیر زیـادی آکسی توسین مـی‌شود کـه هورمونی هست که باعث ایجاد دل‌بستگی و محبت بیشتر بین زن و شوهر مـی‌شود. ولی وقتی‌که بـه علت زود انزالی یـا عدم توانایی درون تحریک شدن مرد،‌رابطه با ارگاسم بـه پایـان نمـی‌رسد، از این‌همـه حالات و منافع خوب خبری نیست و مرد سرخورده مـی‌شود کـه چرا نتوانسته هست وظیفه خودش را درست انجام دهد. زن نیز اگر ارضا نشود، ازنظر هورمونی و روحی نامتعادل مـی‌شود و حس خوبی را تجربه نخواهد کرد.

    بنابراین اگر شما مردی هستید کـه مبتلابه خود ارضایی است، فارغ از اینکه مجرد یـا متأهل باشید، بـه شما توصیـه مـی‌کنم هرچه سریع قاطع به منظور ترک این عادت مخرب بگیرید. آموزش‌های این سایت مـی‌تواند مرجع خوبی برایب اطلاعات بیشتر و کمک بـه ترک این اعتیـاد درون شما باشد.

    خود ارضایی درون ان چگونـه است؟

    عمل خود ارضایی درون ان نیز مانند پسران ، بسیـار مضر و اعتیـادآور است. ازآنجایی‌که زن‌ها ساختار و روحی بسیـار پیچیده‌ای دارند، مبتلا شدن بـه خود ارضایی درون آن‌ها بسیـار پیچیده هست و دارای عوارض مختلفی است. خود ارضایی درون ان وزنان این‌گونـه انجام مـی‌شود کـه در ابتدا فرد خود را توسط عوامل تحریک‌آمـیز مختلف برانگیخته مـی‌کند. این عوامل مـی‌تواند دیدن عکس‌ها یـا فیلم‌های مستهجن، خواندن مطالب و داستان‌های تحریک‌کننده، گوش بـه مطالب محرک ، لمس قسمت‌های حساس بدن و یـا ترکیبی از این عوامل باشد. بعد از تحریک کامل، فرد با تماس برقرار بااندام ی خویش با استفاده از دست یـا ابزارهای خارجی، باعث رساندن خود بـه ارگاسم مـی‌شود.

    یکی از بزرگ‌ترین مشکلات عمل خود ارضایی درون ان این هست که تحریکات اولیـه کـه باعث رساندن فرد بـه سطح بالای تحریک مـی‌شوند، همگی بر مبنای هستند و نـه بر مبنای عشق. فرد مبتلا، با دیدن فیلم‌ها و تصاویر مستهجن و یـا استفاده از دیگر عوامل تحریک زا، مـیل خود را بـه شکل غیرطبیعی و بدون حضور فرد دیگری مانند همسر خویش، تحریپس ارضا مـی‌کند. تکرار این فرآیند باعث مـی‌شود کـه مغز و سیستم تحریک وی، فقط بـه عوامل تحریک زای مبتنی بر واکنش نشان دهد و این الگوی غلط درون ذهن و فیزیک وی تشکیل شود کـه رابطه مساوی هست با ‌رانی. ذهن فرد شرطی مـی‌شود و این خانم فقط وقتی مـی‌تواند ازلحاظ تحریک و ارضا شود کـه مقادیر زیـادی عوامل زا را تجربه کرده و خود را برانگیخته کند.

    مسلماً تشکیل این الگو و شرطی شدن بـه کیفیتی کـه گفتیم، اثرات مخربی بر زندگی زناشویی و روابط این خانم با شوهرش خواهد داشت. هنگام برقراری رابطه با شوهر، تحریکاتی طبیعی مثل عشق‌بازی و نوازش‌های همسر، صحبت‌های رمانتیک و زیبا، لمس ‌های ظریف و پیش نوازی قبل از رابطه نقش بسیـار مـهمـی درون آماده‌سازی زن به منظور یک رابطه زناشویی رضایت‌بخش دارد. ولی تکرار عمل خود ارضایی، مخصوصاً اگر بـه همراه دیدن فیلم‌های مستهجن باشد، اثر تحریک‌کنندگی این‌گونـه اعمال را از بین مـی‌برد، به‌طوری‌که این تحریکات به‌اندازه کافی، قوی نیستند و زن را تحریک نمـی‌کنند؛ و حتما حتما در کنار آن‌ها، فیلم‌ها و دیگر اشکال هم وجود داشته باشند که تا آن خانم به‌اندازه کافی تحریک شود.

    داستان بـه اینجا نیز ختم نمـی‌شود. درون خیلی از موارد، هنگام برقراری رابطه نیز، خانمـی کـه دچار عادت خود ارضایی هست، با انجام عمل توسط همسرش ارضا نشده و به ارگاسم نمـی‌رسد؛ مگر آنکه بـه همراه عمل ، هم‌زمان عمل خود ارضایی نیز انجام شود. این امر بـه علت کاسته شدن حساسیت اندام ی خانم هست که فقط بـه محرک مستقیم تماس دست (یـا ابزار دیگر) با آن ، وی را بـه ارگاسم مـی‌رساند. بـه ارگاسم نرسیدن این خانم با عمل ، باعث سرخوردگی هر دو طرف مـی‌شود. مرد، بـه علت اینکه نتوانسته هست همسرش را بـه ارگاسم برساند، دچار ناراحتی و استرس مـی‌شود و در توانایی خویش درون برقراری رابطه موفق، شک مـی‌کند و دچار شرم و خجالت مـی‌شود. زن نیز، چون بـه ارگاسم نرسیده، احتمال عصبی شدن و تجربه احساسات ناخوشایند را دارد. مخصوصاً اگر زن سعی درون پنـهان نگاه‌داشتن این امر کند کـه به خود ارضایی مبتلا هست و فقط با تماس دست با قسمت‌های حساس آلت ی‌اش ارضا خواهد شد، لحظات لذت بخشی را تجربه نخواهد کرد. درون طول رابطه ، دائما فکر این موضوع کـه چطور مـی‌تواند بـه ارگاسم برسد، بدون اینکه همسرش متوجه شود کـه نیـاز بـه خود ارضایی درون کنار دارد، ذهن او را مشغول بـه خود مـی‌کند.

    عدم رضایت زن و شوهر از رابطه ، مقدمـه مشکلات بعدی را فراهم مـی‌کند کـه اصلاً بـه نفع رابطه زناشویی نخواهد بود.
    البته شاید شنیده باشیم کـه در روابط همسران، تماس دست مرد با قسمت‌های حساس آلت ی زن اشکالی ندارد، ولی بهترین نوع ارضا شدن به منظور خانم، ارضا شدن با توسط شوهرش است کـه مبتلا بودن بـه خود ارضایی، این روش را عملاً غیرممکن مـی‌سازد.پس اگر شما خانم گرامـی کـه این مطلب را مـی‌خوانید، بـه عادت یـا اعتیـاد خود ارضایی مبتلا هستید، بـه شما توصیـه مـی‌کنم همـین‌الان تصمـیمـی جدی به منظور ترک این اعتیـاد بگیرید که تا نـه‌تنـها عوارض این عمل را متوقف کنید و به جسم خود فرصت بازسازی خود را بدهید، بلکه حس و حال معنوی بسیـار خوبی را نیز تجربه کنید.

    خود ارضایی درون اسلام

    دین اسلام، آخرین دین خداوند به منظور انسان هست و طبیعتاً دستورات این دین غنی درون هر زمـینـه‌ای، حرف آخر را مـیزند. حتی اگر علم روز، خیلی از دستورات اسلام را درک نکند و برای آن‌ها توجیـهی پیدا نکند، بـه این دلیل هست که آن شاخه از علم هنوز تکمـیل‌نشده هست و دیر یـا زود علم بشر نیز بـه درک دستورات اسلام و قرآن پی خواهد برد. به‌عنوان‌مثال، انسان که تا سال‌ها فکر مـی‌کرد کـه زمـین مسطح هست و انتهایی ندارد. ولی دین اسلام درون قرآن کریم، درون آیـه ۱۷ سوره الرحمن، خداوند را پروردگار مغربین و مشرقین  معرفی مـی‌کند کـه تنـها درون صورت کروی بودن زمـین، این عبارت مـی‌تواند صحیح باشد. چون زمـین کروی هست و بـه دور خورشید حرکت مـی‌کند، هر نقطه از زمـین دارای یک مغرب و یک مشرق است.

    «رَبُّ الْمَشْرِقَیْنِ وَ رَبُّ الْمَغْرِبَیْنِ؛ (الرحمن/۱۷ ) او پروردگار دو مشرق و پروردگار دو مغرب است.

    (تفاسیر دیگری هم به منظور این آیـه شریف آورده شده از قبیل مغرب تابستان و زمستان ، مشرق و مغرب خورشید و ماه ، و اینکه مقصود از مشرقین پیـامبر اكرم(ص) و امـیرالمؤمنین(ع)و منظور از مغربین امام حسن(ع) و امام حسین(ع) هستند کـه خارج از بحث این مقاله است.)

    در مورد خود ارضایی نیز اسلام صراحتاً این عمل را منع نموده ، خودراضایی را یکی از گناهان کبیره قلمداد کرده و انسان را از مضرات آن آگاه ساخته است.

    در زمان امام علی (ع)، یک مرد جوان، مرتکب خودارضایی شده بود. وقتی امـیر مومنان علی علیـه السلام متوجه این کار او شد، دستور داد که تا آنقدر بر دست او ضربه بزنند که تا دست وی قرمز شد. سپس او را بخشید و دستور داد شرایط ازدواج را به منظور او مـهیـا کنند.

    مبحث خود ارضایی درون اسلام، بـه همراه احادیث مربوطه، درون همـین بخش، تکمـیل خواهد شد.

    خود ارضایی درون بارداری

    مـیل زنان درون دوران بارداری مـی‌تواند افزایش یـا کاهش داشته باشد. افزایش مـیل درون دوران بارداری ناشی از علل مختلفی هست از قبیل تغییرات هورمونی زن یـا رفع استرس و نگرانی‌های ناشی از حامله شدن . کاهش مـیل زنان درون این دوران نیز مـی‌تواند بـه علت داشتن حالت تهوع (خصوصاً درون سه‌ماهه اول) و سنگین شدن رحم و بزرگ‌تر شدن شکم و ایجاد نگرانی از آسیب دیدن بـه نوزاد.

    انجام خود ارضایی درون بارداری ، علاوه برداشتن مضرات این عمل درون دوران غیر بارداری، عوارض بیشتری را مـی‌تواند داشته باشد. با انجام خود ارضایی، هنگام رسیدن بـه لذت ، انقباضات رحمـی مـی‌تواند به منظور نوزاد مضر باشد و خصوصاً درون مواردی باعث زایمان زودرس و یـا حتی سقط‌جنین شود.

    علاوه بر عوارض فیزیکی و جسمـی خود ارضایی درون بارداری، عوارض روحی آن و اثراتی کـه بر جنین مـی‌گذارد نیز نباید نادیده گرفته شود. مادر وظیفه دارد نـهایت تلاش خود را درون نگه‌داشتن سلامت روحی روانی خویش درون بالاترین سطح ممکن انجام دهد. هر چه حس و حال روحی معنوی مادر درون دوران بارداری بهتر باشد و دارای نشاط و آرامش بیشتری باشد، فرزند وی نیز کـه همـه هستی‌اش را از وجود مادر تغذیـه مـی‌کند، تحت تأثیر حالات روحی مادرش قرار خواهد گرفت. خود ارضایی باعث ایجاد احساس گناه، پشیمانی، دوری از خداوند، احساس حقارت و نفرت از خود مـی‌شود. از بعد دینی نیز خود ارضایی یک گناه کبیره هست و نارضایتی خداوند و خوشحالی شیـاطین را بـه همراه دارد. خداوند حتی درون دوران مجردی کـه انسان همسری ندارد نیز عمل خود ارضایی را منع کرده و آن را از گناهان کبیره به‌حساب آورده است؛ چه رسد بـه دوران بارداری، زمانی کـه مادر، درون حال پرورش یک انسان جدید و متولد او بـه این دنیـا است. اهمـیت پاکی معنوی و روحانی و داشتن احساسات لطیف ناشی از عشق بـه خود و خداوند در دوران بارداری دوچندان مـی‌شود. پدر و مادر درون برابر کیفیت انسانی کـه قرار هست به این دنیـا متولد شود مسئول هستند و بهتر هست که تمامـی تلاش خود را به منظور آوردن بچه‌ای سالم‌تر بـه کاربندند. درست هست که زن درون دوران بارداری نیز نیـاز دارد ولی نیـاز به‌هیچ‌عنوان مجوزی به منظور انجام خود ارضایی نیست. اگر زن و شوهر بتوانند درون دوران بارداری، تعداد دفعات رابطه را بـه حداقل برسانند و انجام آن را با م با پزشک و در حالت‌های فیزیکی مناسبی کـه به جنین فشار نیـاید انجام دهند، خیلی بهتر خواهد بود.

    عوارض خود ارضایی

    در بخش‌های قبلی این مقاله، بـه برخی عوارض خود ارضایی اشاره کردیم. درون اینجا، مرور کاملی بر کلیـه عوارض این عمل درون مردان وزنان مـی‌پردازیم.
    درست هست که خیلی‌ها شاید مدعی باشند کـه خود ارضایی ضرری به منظور انسان ندارد و عملی طبیعی و نرمال است. این دسته از افراد، سایت‌ها و گروه‌ها، به‌محض اینکه شخصی درون مورد عوارض خود ارضایی صحبت کند، او را متهم بـه فرد مذهبی بدون دانش روز، یـا خرافاتی بودن مـی‌کنند، صرفاً بـه خاطر اینکه درون ادیـان نیز خود ارضایی منع شده است. آن‌ها از این ترفند استفاده مـی‌کنند که تا خود ارضایی را طبیعی جلوه داده، خودشان وانی کـه خود ارضایی مـی‌کنند را انسان‌های تحصیل‌کرده و به‌روز جلوه دهند، وانی را کـه به افشاگری و آگاه‌سازی درون مورد خود ارضایی همت گماشته‌اند، مذهبی بدون دانش، عقب‌افتاده یـا خرافاتی قلمداد کنند.

    بخش عظیمـی از اینگونـه ادعاهای علمـی، از یک موسسه تحقیقاتی منحرف بـه نام موسسه کینزی نشات گرفته شده است. این موسسه، طبق یک دسیسه سازمان یـافته، اطلاعات علمـی قلابی را منتشر کرده کـه طی آن ها، تمامـی کارهایی کـه از نظر حرام و مخرب هستند را عادی و حتی مفید جلوه داده اند. شرح کامل افشاگری مس بـه طلا راجع بـه این موسسه شیطانی را درون سری ویدیوهای موسسه کنیزی مشاهده کنید.

    ترفند دیگری کـه این عزیزان به منظور دفاع از خود ارضایی استفاده مـی‌کنند، این هست که «همـه خود ارضایی مـی‌کنند. اگر خود ارضایی مشکل داشت، همـه این کار را نمـی‌د». درون جواب این منطق بی‌منطق، تنـها این جمله از سامرست موام کافی هست :
    «حتی اگر ۵۰ مـیلیون نفر هم حرف احمقانـه‌ای بزنند، آن حرف همچنان احمقانـه است.»
    بنابراین، هرچند شخصاً بر این باورم کـه آموزه‌های ادیـان خصوصاً دین مبین اسلام و ائمـه اطهار (ع) حرف آخر را درون هر زمـینـه‌ای مـی‌زنند و هر چه این بزرگواران بـه ما آموخته‌اند، حجت هست و حتما آن را بدون چون‌وچرا پذیرفت، ولی به منظور اینکه بهانـه‌ای درون دستانی کـه به دفاع از خود ارضایی مـی‌پردازند نداده باشیم و آن‌ها را نیز از افکار اشتباه خودآگاه کرده باشیم، درون این بخش، مضرات خود ارضایی را با مراجع علمـی معتبر و بدون غرض و به روز دنیـا به منظور شما عزیزان بیـان مـی‌کنیم.

    عوارض خود ارضایی درون مردان زودانزالی درون مرد

    یکی از مـهم‌ترین عوارض خود ارضایی درون مردان، ایجاد عارضه زودانزالی درون آن‌ها است. درون یک رابطه زناشویی موفق ،‌‌بهتر هست که مرد که تا همسرش بـه ارگاسم نرسیده است، خود را کنترل کند. و بهترین حالت این هست که مرد و زن هم‌زمان باهم بـه ارگاسم برسند و در لحظه ارگاسم، علاوه بر لذت ارگاسم،‌حس و حال معنوی بسیـار خوبی را نیز تجربه کنند.

    حال اگر مرد بـه هر دلیلی ازجمله خود ارضایی ، زودتر از همسرش بـه انزال برسد، نـه‌تنـها همسرش را از رسیدن ارگاسم محروم کرده، بلکه خود نیز درون درون احساس شرم و خجالت زیـادی خواهد کرد. بـه ارگاسم نرسیدن زن، بسته بـه شرایط روحی و فیزیکی وی، آسیب‌های زیـادی بـه وی مـی‌رساند. احساس دلسردی،‌عصبی شدن، کلافه شدن، و بدتر از همـه ایجاد زمـینـه‌های ابتلا بـه خود ارضایی یـا حتی خیـانت.

    انجام دائم خود ارضایی، باعث مـی‌شود کـه حساسیت مرد نسبت بـه همسرش به‌مرور کاسته شود و یک الگوی مخرب درون مغز تشکیل شود. این الگو، مغز و سیستم عصبی و مرد را طوری شرطی مـی‌کند کـه فقط خود ارضایی باعث مـی‌شود کـه او بـه اوج لذت خود برسد . ازآنجایی‌کهخود ارضاییمعمولاً خیلی سریع اتفاق مـی‌افتد،‌ سیستم و عصبی عادت مـی‌کند کـه با برقراری تماس بااندام ، بعد از چند دقیقه یـا حتی چند ثانیـه ، فرمان بروی ریزی را صادر کند. هر چه شدت اعتیـاد بـه خود ارضایی بیشتر باشد،‌زودانزالی نیز شدیدتر خواهد شد. با تماس‌های مکرر با آلت ی، اعصاب موجود درون آلت ی مرد،حساس‌ترمـی‌شوندبه‌طوری‌که با کوچک‌ترین تماس و در کمترین زمان ، انزال درون فرد اتفاق مـی‌افتد.

    در جلسه دوم و سوم دوره آموزشی استحاله نیروی ، سه سطح مختلف رابطه را شرح مـی‌دهیم (فیزیکی،‌ذهنی و روحی) و توضیح مـی‌دهیم کـه رابطه زناشویی درون سطح روح، بهترین نوع رابطه هست که یک تجربه روحانی و معنوی بی‌نظیر درون لحظات ارگاسم را به منظور زوجین رقم مـیزند. پس از ترک خودارضایی، زن و مرد مـیتوانند از رابطه به منظور رسیدن بـه حالت بی زمانی و بی مکانی استفاده کنند و در لحظه ارگاسم، با وحدت ایجاد شده بین روحشان، خداوند را درک کنند و ارتعاشات بسیـار قدرتمندی از ثروت و سلامت و شادی را بـه کائنات ارسال کنند.

    مشکل عدم انزال

    در برخی موارد، برخلاف زودانزالی، انجام بیش‌ازحدخود ارضایی باعث مـی‌شود کـه مرد درون رابطه با همسرش هیچ‌گاه ارضا نشود و به حد انزال نرسد.این عارضه نیز درون بین مردانی کـه به خود ارضایی مبتلا هستند گزارش‌شده هست و باعث شده کـه این افراد نتوانند از رابطه زناشویی لذت ببرند.علت این امر درون آن هست که سیستم عصبی، و روحی درون این افراد آن‌چنان بـه انزال از طریق خود ارضایی عادت کرده هست که فقط و فقط این کار باعث رسیدن بـه انزال مـی‌شود. این مشکل شبیـه مشکل عدم رسیدن بـه ارگاسم درون زنان هست که درون همـین مقاله بـه آن مـی‌پردازیم.

    مشکل نعوظ مردان

    از عوارض دیگر استمنا این هست که باگذشت زمان،‌ توانایی مرد درون نگه‌داری نعوظ کمتر مـی‌شود و باعث عدم موفقیت وی درون برقراری یک رابطه صحیح مـی‌شود. این مشکل معمولاً بـه همراه مشکل زودانزالی هست و بعدازاینکه مرد بـه انزال رسید، درون رساندن آلت خود بـه حالت نعوظ مجدد، با مشکل مواجه مـی‌شود

     سندروم خود ارضایی همراه با درد  (TRAUMATIC MASTURBATORY SYNDROME)

    یکی از عوارض خود ارضایی ، کـه در بین ۵ که تا ۱۰ درصد از مردان شایع است، سندروم خود ارضایی همراه با درد (Traumatic Masturbatory Syndrome) هست که به‌اختصار بـه آن TMS  مـیگوییم. این عارضه درون مواقعی رخ مـی‌دهد کـه مرد، با دمر خوابیدن و تماس آلت خود با بالش، تشک و … خود ارضایی مـی‌کند (Prone Masturbation). آسیب‌های وارده بـه سیستم ی مرد درون این حالت بسیـار بالاتر از حالتی هست که فرد رابطه زناشویی با همسرش دارد یـا زمانی کـه در حالت رو بـه بالا خود ارضایی مـی‌کند. علت این امر این هست که هنگام برقراری رابطه زناشویی، زن مقاومت خیلی بیشتری نسبت بـه بالش یـا تشک از خود نشان مـی‌دهد و مانع این مـی‌شود کـه فشار زیـادی بـه آلت مرد وارد شود. ولی درون خود ارضایی دمر، این مقاومت وجود ندارد و فشار بسیـار زیـادی خصوصا بـه انتهای آلت و همچنین بـه قسمت‌های عصبی تحریک‌پذیر آن وارد مـی‌شود.

    برای درک بیشتر این مشکل بیـایید مثالی را باهم مرور کنیم. همان‌طور کـه مـیدانید، تایپ درون کامپیوتر با استفاده از صفحه‌کلید، بسیـار راحت‌تر از تایپ با دستگاه‌های تایپ قدیمـی است. دکمـه‌های صفحه‌کلید کامپیوتر، نرم هستند ولی دکمـه‌های ماشین‌تحریر خیلی سفت هستند. برایی کـه تایپ را با صفحه‌کلید کامپیوتر یـاد گرفته است، خیلی مشکل هست که بتواند به‌راحتی روی ماشین‌تحریر تایپ کند. اگر هم بتواند، با سرعت بسیـار کمتری قادر بـه این کار خواهد بود. ولیی کـه تایپ را با ماشین‌تحریر یـاد گرفته است، خیلی راحت مـی‌تواند روی صفحه‌کلید کامپیوتر نیز تایپ کند. حال این مثال را درون مورد خود ارضایی از نوع دمر استفاده مـی‌کنیم: مردی کـه به خود ارضایی دمر و سندروم TMS  مبتلا است، مانندی هست که فقط یـاد گرفته با صفحه‌کلید کامپیوتر تایپ کند، و رابطه زناشویی به منظور او، مانند این هست که صفحه‌کلید را از او بگیرند و از او بخواهند با ماشین‌تحریر تایپ کند. این کار به منظور وی بسیـار سخت خواهد بود.

    همان‌طور کـه در بالا گفتیم، خود ارضایی درون کل باعث ناتوانی درون مردان مـی‌شود و این نوع خاص از خود ارضایی( درون حالت دمر)، این ناتوانی را تشدید مـی‌کند. بـه این معنا کـه مردان مبتلابه سندروم TMS  ، دچار تأخیر شدید درون ارگاسم و حتی عارضه عدم ارگاسم (آنورگاسمـیا)  هستند، بـه این معنا کـه این مردان درون رابطه با همسرشان، حتی بعد از نیم ساعت رابطه، قادر بـه رسیدن بـه ارگاسم نیستند. زیرا اعصاب دستگاه ی آن‌ها، بـه فشار بسیـار زیـادی کـه از بالش یـا تخت دریـافت مـی‌کند عادت کرده است، و فشار همسرشان به منظور آن‌ها کافی نیست.  این امر نـه‌تنـها باعث سرخوردگی خود مرد مـی‌شود، بلکه باعث ناراحتی و نگرانی همسر وی نیز مـی‌شود. نگرانی همسر ازاین‌جهت مـی‌تواند باشد کـه شاید او به‌عنوان زن، به‌اندازه کافی جذاب نیست و به‌این‌علت هست که شوهرش نمـی‌تواند ارضا شود.

    از مشکلات دیگر مبتلایـان TMS ، مشکل درون نعوظ یـا ED  در هنگام رابطه زناشویی است. این عارضه، باعث مـی‌شود کـه هنگام رابطه با همسر، آلت مرد از سفتی و نعوظ مناسب برخوردار نباشد و مرد قادر بـه انجام نباشد.

    تحقیقی کـه از مردان مبتلابه این سندروم انجام‌شده است، نتایج غم‌انگیز دیگری را هم روشن ساخت:

    مردانی کـه به TMS  مبتلا نیستند بیش از ۶ برابر مردان مبتلا، دارای رابطه زناشویی با همسرشان هستند. یعنی مبتلایـان بـه TMS  ترجیح مـی‌دهند خود ارضایی از نوع دمر داشته باشند که تا اینکه با همسر خود رابطه زناشویی برقرار کنند. بیش از ۶۰ درصد از مبتلایـان بـه TMS ، بـه عارضه عدم ارگاسم مبتلا هستند درحالی‌که این مقدار درون بقیـه مردان تنـها ۴ درصد است. حدود یک‌سوم مبتلایـان بـه TMS، دارای مشکل درون نعوظ هستند درحالی‌که این آمار درون بقیـه مردان، فقط ۵ درصد است.

    پس اگر شما دوست عزیز مبتلابه خود ارضایی از نوع دمر هستید، بسیـار مـهم هست که هر چه سریع‌تر این کار را متوقف کنید و به سیستم ی خود اجازه دهید که تا خود را درمان کند.

    عوارض خود ارضایی در زنان

    خود ارضایی درون زنان نیز مشکلات متعددی را بـه وجود مـی آورد کـه در اینجا بـه برخی از آنـها اشاره مـیکنیم:

    خطر از دست بکارت درون ان

    طبیعتا، اولین خطری کـه ان را هنگام خودارضایی تهدید مـیکند، از دست بکارت است. این موضوع خصوصا درون کشور ما ایران بسیـار حائز اهمـیت هست و هنوز طیف بسیـار بزرگی از جامعه ایران، هنگام ازدواج، مساله بکارت را درون نظر داشته و آن را جدی مـیگیرند. هنگام انجام خودارضایی، مخصوصا هنگام نزدیک شدن بـه ارگاسم، احتمال اینکه خانم، بکارت خویش را ناخواسته از دست بدهد بسیـار زیـاد است.

    عدم ارضای زنان درون رابطه زناشویی

    با ادامـه عمل خودارضایی،‌ خانمـها بـه ارضا شدن از طریق این عمل اعتیـاد پیدا مـیکنند و به مرور زمان، سیستم عصبی و آنـها طوری برنامـه ریزی مـیشود کـه فقط تحت شرایط خودارضایی،‌ مـیتوانند بـه ارگاسم برسند. دلیل این امر آن است: با تکرار عمل خودارضایی، مخصوصا هنگامـی کـه خودارضایی با تحریک و لمس کلیتوریس انجام مـیشود، عصبهای بسیـار حساسی کـه در این ناحیـه قرار دارند، بـه علت تحریک مداوم توسط دست یـا دیگر ابزار خودارضایی مانند لرزاننده ( ویبراتورها) حساسیت خود را از دست مـیدهند.  هنگام رابطه زناشویی، بـه هیچ عنوان آن اثر تحریک کنندگی را روی کلیتوریس ندارد ( درون مقایسه با تحریک مستقیم توسط دست یـا ویبراتور). بـه همـین علت هست که هنگام رابطه زناشویی، خانم با داشتن این رابطه با همسرش ارضا نمـیشود.

    این موضوع باعث مشکلات بسیـار زیـادی درون روابط همسران مـیشود. زن، بـه خاطر ابتلا بـه خودارضایی ، هنگام رابطه با شوهرش ارضا نمـیشود و به ارگاسم نمـیرسد. و این امر باعث سرخوردگی و کاهش اعتماد بـه نفس مرد درون رابطه مـیشود. از طرفی خود خانم هم چون بـه ارگاسم نرسیده، کلافه مـیشود و حس بسیـار بدی را تجربه مـیکند، و باید مجددا درون خلوت خود، خودارضایی کند که تا آرام شود. مگر اینکه از شوهرش بخواهد کـه برای او عمل خودارضایی را انجام دهد.

    حال این نوع رابطه زناشویی کـه همراه با ناراحتی و نگرانی و عدم ارضای کامل طرفین هست را  با رابطه همسران درون سطح روح مقایسه کنید! بله، رابطه درون سطح روح.  همانطور کـه در دوره آموزشی تبدیل مـیل بـه ثروت آموزش دادیم، مرد و زن مـیتوانند بـه نوعی رابطه زناشویی برقرار کنند کـه نـه تنـها نـهایت لذت فیزیکی را از این رابطه ببرند، آنچنان از این مـیل مقدس بـه درستی بهره مند شوند، کـه در خلال رابطه، روح همدیگر را ملاقات کنند. ارگاسم مـیتواند لحظه ای ناب و بی نظیر، و قرار روح انسان درون حالت بی زمانی و بی مکانی باشد. دوره تبدیل مـیل بـه ثروت، این فرآیند را از بـه طور کامل شرح مـیدهد.

    پس بهترین کار این هست که هر چه سریعتر، این عادت مخرب را ترک نمایید مـیل و ارضای آن را بـه حالت طبیعی و الهی خود بازگردانیم.

    اثبات علمـی مضرات خودارضایی

    صحبتها و نظرات بسیـار زیـادی درون رابطه با عوارض خودارضایی وجود دارد.انی کـه خودشان بـه خودارضایی مبتلا هستند، اکثرا از عوارض جسمـی و روحی ان شکایت مـیکنند. عوارضی نظیر ضعف عمومـی بدن، ضعف دید چشم، ضعف حافظه، سر درد، احساس گناه، افسردگی و … .

    از طرفی، بعضی از مراجع علمـی قلابی، سعی درون بی خطر و عادی جلوه خودارضایی هستند کـه این گونـه تحقیقات، درون ادامـه نقشـه جهانی بردگی جهان هست که توسط موسسه کینزی درون دهه ۱۹۵۰ شروع شد و با قدرت تمام هنوز ادامـه دارد. درون مورد موسسه کینزی مـیتوانید این ویدیو را ببینید.

    برای اینکه مضرات و عوارض خودارضایی را از نظر علمـی مرور کنیم، لیستی از مقالات کـه توسط یکی از سایتهای خارجی جمع اوری شده هست را درون اینجا ذکر مـیکنیم. هر کدام از این عوارض، توسط یک تحقیق علمـی ثابت شده هست که لینک مقاله آن را نیز درون هر مورد آورده ایم. برایب اطلاعات بیشتر، مقاله های علمـی مربوطه را دنلود و مطالعه نمایید.

    • ارتباط خودارضایی با سطوح بالاتر آنتیژن مربوط بـه پروستات و وضعیت غیر عادی پروستات  لینک مقاله
    • افزایش مـیزان افسردگی لینک مقاله
    • عامل ریسک به منظور سرطان  لینک مقاله
    • ارتباط خودارضایی با کاهش مقدار پلاسمای نطفه ای، تعداد اسپرم، تحرک اسپرم، و اسپرم سالم لینک مقاله
    • بدتر شدن عملکرد پروستات، حجم کمتر اسپرم، کیفیت پایین تر اسپرم، عدم زدوده شدن محصولات جانبی لینک مقاله
    • افزایش استفاده از مکانیسم های دفاعی روانی نابالغ لینک مقاله
    • ارتباط خودارضایی با واکنش بدتر فشار خون لینک مقاله
    • رضایت فیزیولوژیکی کمتر لینک مقاله
    • تداوم خودارضایی، با اختلال عملکرد درون مردان ارتباط دارد لینک مقاله
    • تداوم خودارضایی، با اختلال عملکرد درون زنان ارتباط دارد لینک مقاله
    • سلامت ضعیف تر فیزیکی و روانی،‌که شامل دلبستگی اضطرابی مـی شود لینک مقاله
    • کاهش برانگیختگی (تحریک)  لینک مقاله
    • خودارضایی، دهانی و ی از رضایت کمتردر روابط خبر مـیدهند. لینک مقاله
    • رضایت روانی کمتر لینک مقاله
    • عشق کمتر لینک مقاله
    • افزایش سرطان پروستات لینک مقاله
    • رابطه آلتی/ی، بـه ویژه درون کاهش ریسک سرطان پروستات موثر است، درون حالیکه تکرار خودارضایی غالبا با افزایش ریسک سرطان پروستات ارتباط دارد. لینک مقاله و لینگ مقاله ۲
    • شادی کمتر لینک مقاله
    • خودارضایی با شیزوفرنی ( جنون جوانی) ارتباط دارد لینک مقاله و لینک مقاله ۲
    • خواس ضد درد بسیـار کمتر، درون مقایسه با PVI لینک مقاله
    • خودارضایی با لیستی از شاخص های منفی سلامت، درون ارتباط است لینک مقاله
    • ارتباط خودارضایی با کاهش شادی لینک مقاله

    نمودار ارتباط خودارضایی با کاهش شادی – به منظور بزرگ شدن عکس، روی آن کلیک کنید

    این مقاله ادامـه دارد و به مطالب آن اضافه خواهد شد…

    فایلهای صوتی ترک خود ارضایی

    فایلهای صوتی زیر ، آموزش کامل ترک خود ارضایی هستند. مطالبی کـه احیـانا درون کمتر جایی شنیده اید. مطالبی کـه تحت عنوان این فایلهای صوتی بیـان مـیکنیم،‌ تلفیقی از مطالب علمـی روز دنیـا، تطابق با آموزه های ادیـان و تجربه های معنوی خودم مـی باشد. بعد لطفا انـها را بارها با دقت گوش کنید، نت برداری کنید و مـهمتر از همـه، اموزه های آنـها را عمل کنید.

    ترک خودارضایی

    جلسه صوتی اول ترک خود ارضایی: هفت قدم ضروری درون ترک خود ارضایی

    دراین جلسه، هفت قدم ضروری و بسیـار مـهم به منظور ترک خودارضایی را معرفی مـیکنیم.اگر بـه این قدم ها با جدیت عمل کنید، مطمئن باشید خواهید توانست از شر گرگ درنده خودارضایی رهایی پیدا کنید و مجددا زندگی زیبایی را تجربه کنید.

    این قدمـها عبارتند از :

    ۰ – تصور خودارضایی بـه عنوان گرگی درنده درون وجودما

    ۱ – حساب ن روی اراده خود و حساب روی اراده خداوند به منظور ترک خود ارضایی

    ۲ – پاکسازی کامل زندگی از عوامل تحریک کننده ( عکس، فیلم،‌شماره افراد نامناسب و …)‌

    ۳ – خاموش به منظور همـیشـه

    ۴ – کنترل چشم . به منظور اطلاعات کاملتر راجع بـه ترک چشم چرانی، مـیتوانید بـه صفحه آموزش جامع ترک چشم چرانی  مراجعه کنید.

    ۵ – عادت بـه آوردن نام خداوند هنگام هجوم وسوسه

    ۶ – پیدا یک دوست و همـیار صمـیمـی به منظور تماس گرفتن با اوف درون زمانی کـه وسوسه بر ما غلبه کرده است

    ۷ –  نا امـید نشدن درون صورت لغزش و ادامـه مسیر با قدرت بیشتر

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-1-haft-ghadam.mp3

    دانلود جلسه اول

    جلسه صوتی دوم ترک خود ارضایی: ترک خود ارضایی درون خانم ها و آقایـان

    در این جلسه، بـه برخی از سوالات کاربران درون مورد خود ارضایی درون خانم ها و آقایـان پاسخ مـیدهیم.
    اگر خانمـی شریک دارد ولی همچنان بـه عمل خود ارضایی مبتلا است،‌ بهتر هست علاوه بر ترک خودارضایی، مدتی بـه هیچ عنوان با اندام ی خود تماس برقرار نکند و همچنین مدتی پرهیز با همسر خویش داشته باشند. مانند روزه گرفتن درون ماه مبارک رمضان. گذاشتن پرهیز با همسر، نـه تنـها باعث بهبود بیماری خودارضایی مـی شود، بلکه فرصت مناسبی بـه طرفین رابطه مـی دهد کـه فارغ از دغدغه های ، بـه شناخت همدیگر بپردازند.

    اگر خانمـی مجرد هست ولی رابطه پیش از ازدواج دارد،‌ قطعا بزرگترین اشتباه را درون حق خود مرتکب شده است. درون این فایل علت این امر را توضیح مـی دهیم.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-2-khanomha-aghayan-javabe-soal.MP3

    دانلود جلسه دوم

    جلسه صوتی سوم ترک خود ارضایی: چرا خودارضایی باعث فقر مـی‏شود؟

    شاید باور اینکه یکی از عوارض خود ارضایی، فقر و فقدان درون زندگی ماست، کمـی مشکل بـه نظر برسد. ولی اگر با دقت بـه اعتیـاد بـه خودارضایی نگاه کنیم،‌ متوجه مـیشیم کـه این اعتیـاد نیز مانند بقیـه اعتیـادها، بـه ندریج همـه داشته های انسان را درون خود مـی بلعد.  ادامـه بـه این اعتیـاد، باعث مـیشود کـه روز بـه روز سطح هوشیـاری ما کمتر شود و کیفیت کار و تلاش ما درون کار، درس، کنکور و … کمتر و کمتر شود و بالطبع، از نظر مالی نیز زندگی ما افت کند .

    از طرفی، درون بعد معنوی، خودارضایی شرک بـه خداوند است. یعنی شخصی کـه به این عمل مبتلا است، این پیـام را بـه خداوند  و کائنات مـیفرستد کـه خدایـا، تو قادر نیستی مـیل کـه خودت درون وجودم گذاشته ای را درون راه درست هدایت کنی، تو قادر نیستی به منظور من شرایط ازدواج را فراهم کنی؛ بنابراین من خودم دست بـه کار مـیشوم و خودم را ارضا مـیکنم! و این شرک مطلق بـه خداوند و نداشتن ایمان و باور بـه توانایی آن قادر مطلق است. طبیعی هست با رفتن ایمان بـه خدا و شرک بستن بـه خداوند، انسان درون بعد معنوی نیزشدیدا افت مـیکند و از خداوند و رحمت او دور مـیشود.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-3-faghr.mp3

    دانلود جلسه سوم

    جلسه صوتی چهارم ترک خودارضایی: لغزش درون راه ترک خود ارضایی

    اگر آموزشـهای فایل ترک خودارضایی درون هفت قدم رو  کامل اجرا کنیم، امکان لغزیدن تقریبا بـه صفر مـیرسه. ولی اگر بـه هر دلیلی، یکی از این هفت قدم رو خیلی محکم انجام ندیم، ممکنـه پای ما بلغزه و ما خودارضایی کنیم. بعد از یک هفته، ۱۰ روز، ۲۰ روز، بعد از چند وقتی اگر پامون لغزید و خودارضایی کردیم، چکار کنیم؟ درون این فایل صوتی ، چند نکته رو درون این رابطه توضیح مـی‏دیم کـه واقعاً بـه ما کمک مـی‏کنـه اگر ما خودارضایی کردیم، با وجود تلاش‏های بسیـاری کـه کردیم باز هم خودارضایی کردیم، چکار کنیم وقتی کـه این اتفاق مـی‏افته؟

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-4-laghzidan.mp3

    دانلود جلسه چهارم

    جلسه صوتی پنجم ترک خود ارضایی: خود ارضایی و ضعف حافظه

    در این فایل صوتی درون رابطه با اثرات خودارضایی درون ضعف حافظه صحبت مـی‏کنیم.
    کتاب‏های بسیـار زیـادی درون رابطه با تقویت حافظه وجود داره کـه راه‏کارهایی رو به منظور افزایش حافظه ارائه مـی‏دن. قبل از اینکه بخواهیم بـه کتاب‏ها و روش‏های تقویت حافظه بپردازیم، بحثی کـه خیلی مـهم‏تر هست، پی بردن بـه این موضوعه کـه خودارضایی و کلاً بسیـار زیـاد درون طی سالیـان زیـاد و مخصوصاً همون خودارضایی ضررهای بسیـار زیـادی رو بـه مغز انسان وارد مـی‏کنـه، کـه باعث مـی‏شـه انسان بـه ضعف حافظه دچار بشـه.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-5-zaaf-hafeze.mp3

    دانلود جلسه پنجم

    جلسه صوتی ششم ترک خود ارضایی: درمان بعد از خود ارضایی

    در این فایل صوتی بـه بررسی و تحلیل درون رابطه این سؤال مـی‏پردازیم کـه آیـا بعد از ترک خودارضایی عوارض و مشکلاتی کـه برای بدن، مغز، جسم و روح انسان بـه وجود اومده بود، برطرف مـی‏شـه و انسان درمان مـی‏شـه یـا نـه؟
    جواب اینـه کـه بله. درمان امکان‏پذیر هست. کمـی زمان مـی‏بره و حتماً این اتفاق خواهد افتاد.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-6-darman-badaz-tark.mp3

    دانلود جلسه ششم

    جلسه صوتی هفتم ترک خود ارضایی: برون ریزی درون خواب

     در این فایل صوتی درون رابطه با برون‏ ریزی درون خواب صحبت مـی‏کنیم.

    بخاطر سؤالاتی کـه در این چند روز خیلی پرسیده شد درون رابطه با اینکه چکار کنیم درون خواب برون ریزی نداشته باشیم و اصلاً چرا برون ریزی اتفاق مـی‏افته؟ بر این شدم کـه این فایل صوتی رو آماده کنم.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-7-boroon-rizi-dar-khab.mp3

    دانلود جلسه هفتم

    جلسه صوتی هشتم ترک خودارضایی: پیش قدمـهای خودارضایی

    در این فایل صوتی درون رابطه با خودارضایی کمـی بیشتر صحبت مـی‏کنیم.
    درسته کـه خودارضایی یک مشکل حاد هست و برایی کـه دچار خودارضایی هست کنار گذاشتنش درون اوایل کار خیلی سخته، ولی یک نکته‏ ای کـه در خیلی از پیـام‏هایی کـه کاربران مـی‏فرستن وجود داره و من حس مـی‏کنم کـه باید بهش اشاره کنم، این هست کـه “خودارضایی بـه تنـهایی مشکل اصلی نیست، این رازی هست کـه اگر ما بخوایم خودارضایی رو کنار بگذاریم، حتماً حتما بهش توجه کنیم”.
    خودارضایی نتیجه یک بیماری یـا یک وابستگی روحی و روانی هست کـه نتیجه اون وقتی کـه به بروز بـه منسه ظهور مـی‏رسه، مـی‏شـه خودارضایی. این نیست کـه من فکر کنم من بـه خودارضایی دچار هستم. نـه! لایـه های بسیـار عمـیق‏تری درگیر هستند، کـه این لایـه‏ ها اون کارها و اون اتفاقاتی کـه مـی‏افته درون نـهایت بـه نتیجه کار ختم مـی‏شن کـه “نتیجه کار خودارضایی هست”.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-8-pish-ghadamha.mp3

    دانلود جلسه هشتم

    جلسه صوتی نـهم ترک خودارضایی: افسردگی بعد از ترک

    در این فایل صوتی افسردگی بعد از قطع مصرف رانی رو مورد بحث قرار مـی‏دهیم.

    شاید این سؤال و این مشکل به منظور خیلی از کاربرهای عزیز پیش اومده باشـه کـه بعد از اینکه یکی از مصادیق رو کـه بهش دچار بودند رو کنار مـی‏گذارند، یک حس افسردگی و به قول معروف “حال بدی” سراغ انسان مـی‏آد.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-9-afsordegi-baad-az-tarke-shahvat.mp3

    دانلود جلسه نـهم

    جلسه صوتی دهم ترک خودارضایی: زودانزالی درون مردان

    در این فایل صوتی موضوع زود انزالی رو مورد بحث قرار مـی‏دیم.
    زود انزالی بـه این معناست کـه مردان درون رابطه زناشویی با همسرشون خیلی زودتر از اون موعدی کـه لازم هست رابطه رو ادامـه بدن کـه همسرشون بـه ارگاسم برسه، مرد بـه ارضا یـا همون انزال مـی‏رسه و قادر نیست کـه رابطه رو بـه اندازه کافی کش بده و طولانی کنـه.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-10-zood-enzali.mp3

    دانلود جلسه دهم

    جلسه صوتی یـازدهم ترک خودارضایی: بردگی مردم جهان

    در این فایل صوتی صوتی بـه افشاگری مـی‏پردازیم.
    افشاگری درون مورد چی؟ درون مورد علم روز دنیـا. قبلاً هم گفته بودیم طیف گسترده‏ای از مقالات و آخرین کتاب‏هایی کـه در زمـینـه مسائل چاپ مـی‏شـه و حتی درون دانشگا‏ها هم تدریس مـی‏شـه، همگی دروغ مـی‏گن کـه مـیان خودارضایی و کلاً اشکال عجیب غریب رو مثل همجنس‏گرایی، گی، لیزبین و خودارضایی و… رو مـیان مـیگن کـه اینـها خیلی طبیعیـه خیلی سالمـه و هر آدم سالمـی مـی‏تونـه این کار رو انجام بده.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-11-bardegi-jensi.mp3

    دانلود جلسه یـازدهم

    جلسه صوتی دوازدهم ترک خودارضایی: علم روز و ترویج

    در این فایل صوتی درون رابطه با بعضی از مطالب علمـی صحبت مـیکنیم کـه انسان را از راه درست منحرف مـیکنند و با فطرت انسان و آموزه های خداوند سازگار نیستند.

    داستان شخصی کـه تراپیست بودند و وقتی ایشان جمله “چرا خود ارضایی باعث فقر مـیشود” را دیدند، با آن مخالفت د و ما نیز بـه ایشان جواب دادیم …

    و همچنین، این فایل جوابیـه برخی ادعاهای علمـی هست که معتقدند خود ارضایی خوب است?

    چرا خود ارضایی باعث فقر مـیشود؟ زیرا هم سطح انرژی انسان را بـه شدت کاهش مـیدهد و هم برکت و نور الهی را از زندگی انسان مـیدزدد.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-12-elme-rooz-va-tarvije-shahvat.mp3

    دانلوذ جلسه دوازدهم

    جلسه صوتی سیزدهم ترک خودارضایی: عوارض راز نگه داشتن خودارضایی

    در این فایل صوتی راز نگه داشتن رو مورد بحث قرار مـی‏دیم.
    اینکه اگری کـه دچار هر گونـه مؤلفه های رانی مثل خودارضایی، چشم چرانی، مخصوصاً خودارضایی باشـه، اگر این رو بـه شکل یک راز درون وجود خودش نگه داره، این راز باعث مـی‏شـه کـه هر چه بیشتر اون فرد رو بـه انزوا بکشونـه و رها شدن و ترک شدن از این مسأله سخت‏تر مـی‏شـه.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-13-raz-negah-dashtane-shahvat.mp3

    دانلود جلسه سیزدهم

    جلسه صوتی چهاردهم ترک خودارضایی: کنکوریـها و خودارضایی ۱

    در این فایل صوتی درون رابطه با مشکل خودارضایی درون کنکوری‏ها صحبت مـی‏کنیم.
    چونکه هر روز یـا هفته‏ای چند بار پیـام‏هایی از عزیزانی کـه دارن به منظور کنکور مـی‏خونن کـه نوجوان و جوان‏های کنکوری هستند رو دریـافت مـی‏کنیم و مـی‏گن کـه ما بـه خودارضایی دچار هستیم و چکار کنیم؟ پام مـی‏لغزه، چکار کنم خودارضایی رو ترک کنم؟

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-14-konkoriha1.mp3

    دانلود جلسه چهاردهم

    جلسه صوتی پانزدهم ترک خودارضایی : کنکوریـها و خودارضایی ۲

     در این فایل صوتی ادامـه مبحث مشکل خودارضایی درون کنکوری‏ها رو پی‏گیری مـی‏کنیم.

    در مقاله قبلی گفتیم کـه یکی از دلایل خودارضایی درون کنکوری‏ها استرس بسیـار زیـاد کنکور هست کـه باعث خودارضایی اون‏ها مـی‏شـه. توی اون سن بلوغ اتفاق افتاده، اوج جوانی، اوج تحولات و اوج کنجکاوی‏های هست. خوب معلومـه توی ۱۸ سالگی فشارهای فرد خیلی بالاست و چه کاری راحت‏تر و قابل دسترس‏تر از اینکه اون جوان کـه بخواد خودارضایی کنـه و فشار خودش رو تخلیـه کنـه.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-15-konkoriha2.mp3

    دانلود جلسه پانزدهم

    جلسه صوتی شانزدهم ترک خودارضایی: خودارضایی و فن بیـان

     در این فایل صوتی یکی از عوارض خودارضایی با عنوان کاهش قدرت بیـان یـا کاهش اعتماد بـه نفس درون صحبت رو مورد بحث قرار مـی‏دیم. قبلاً هم اشاره‏ای بهش داشتیم، اما درون این بحث بیشتر موضوع رو باز مـی‎‏کنیم.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-16-fanne-bayan.mp3

    دانلود جلسه شانزدهم

    جلسه صوتی هفدهم ترک خودارضایی: اثبات علمـی مضرات خودارضایی

    در این فایل صوتی، بـه منابع علمـی اشاره مـیکنیم کـه ثابت مـیکنند خودارضایی دارای ضررهای زیـادی است.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-17-esbate-elmi-zianha.mp3

    دانلود جلسه هفدهم

    جلسه صوتی هجدهم ترک خودارضایی: ارتباط تنـهایی و خودارضایی

    در این فایل صوتی، بـه ارتباط بین تنـها ماندن و خودارضایی اشاره مـیکنیم. درون اوایل دوران ترک خودارضایی، فرد مبتلا بهتره کـه از تنـها بودن پرهیز کنـه. ولی بعد از مدت معینی کـه فرد کاملا پاک شد و ارتباطش با خداوند رو محکم تر کرد، دیگه حتی توی تنـهایی هم حضور خداوند و نور اولیـای خدا رو حس مـیکنـه و چون اونـها رو شاهد بر اعمال خودش مـیبینـه، دست بـه خودارضایی یـا گناهان دیگه نمـیزنـه.

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-18-tanhayee.mp3

    دانلود جلسه هجدهم

    جلسه صوتی نوزدهم ترک خودارضایی: خودارضایی و هجوم وسوسه

    در این فایل صوتی درون رابطه با سوال زیر صحبت مـیکنیم کـه توسط یکی از کاربران عزیز کانال پرسیده شده است:

    “من وقتی مـیخوام خودارضاییو ترک کنم که تا ده یـازده روز راحت بدون هیچ وسوسه ای یـا وسوسه ی خیلی کم مـیگذرونم ولی وقتی از ده روز مـیگذره وسوسه هام شروع مـیشـه خیلیم زیـاده انگار کـه مغزم شرطی شده بعد دوباره انجامش مـیدم وقتی هم انجام مـیدم یکبار انجام نمـیدم دو یـا سه بار این مثل ی چرخست برام هر ۱۰ ۱۱ روز”

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-19-hojome-vasvase.mp3

    دانلود جلسه نوزدهم

    جلسه صوتی بیستم ترک خودارضایی: درمان عوارض خودارضایی
    در این مقاله بـه بررسی و تحلیل درون رابطه این سؤال مـی‏پردازیم کـه آیـا بعد از ترک خودارضایی عوارض و مشکلاتی کـه برای بدن، مغز، جسم و روح انسان بـه وجود اومده بود، برطرف مـیشود و انسان درمان مـیشود یـا خیر؟

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tarke-khod-erzayee-6-darman-badaz-tark.mp3

    دانلود جلسه بیستم 

    جلسه صوتی بیست و یکم ترک خودارضایی: ترک ممکن است

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/tark-momken-ast.mp3

    گاهاً بعضی از افراد مـیگن خودارضایی رو نمـیشـه کنار گذاشت و اصلاً امکان ندارد. ولی این تصور اشتباهی هست و ترک خودارضایی و هرگونـه اعتیـاد دیگری، کاملا ممکن است.
    در این فایل صوتی، علت آن را بررسی مـیکنیم.

    دانلود جلسه بیست و یکم

    جلسه صوتی بیست و دوم ترک خودارضایی: تفاوت خودارضایی و زناشویی

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/TarkeKhodErzayee/khoderzaee-zanashoee.mp3

    امروزه خیلی از متخصصان و ولوژیست هایی کـه از طریق آموزش های غربی و آلفرد کینزی آموزش دیده اند، مـیگویند: هیچ فرقی ندارد و خودارضایی هم یک نوع است  و با خود انسان حساب مـیشـه و فرقی نمـی کنند با اینکه شما با همسرتون داشته باشید!!! درون حالیکه حقیقت چیز دیگری هست و  خودارضایی هیچ ربطی بـه رابطه با همسر نداره و از زمـین که تا آسمون اینـها با هم فرق مـی کنند.

    دانلود جلسه بیست و دوم

    جلسه صوتی بیست و سوم ترک خودارضایی: تقویت اراده قسمت اول

    http://dl.mesbetala.com/FreeVoice/Parhiz/taghviyate-erade.mp3

    در فایل صوتی هفت قدم ترک خودارضایی گفتیم کـه برای مبارزه با گرگ خودارضایی کـه در درون ما هست، ما حتما روی اراده خودمان زیـاد حساب نکنیم و اراده خداوند خیلی قدرتمند تر است.  ولی اراده ما حداقل حتما در حد نرمال خودش باشد، بعد ما بیـایم روی اراده خداوند حساب کنیم. یعنی ما نمـی تونیم این مسؤلیت را از دوش خودمان برداریم و بگوییم: اراده من کافی نیست و اراده خداوند هست و او مـی تواند با خودارضایی مبارزه کند.

    دانلود جلسه بیست و سوم

    ویدیوهای ترک خود ارضایی

    ویدیوی اول: قدم اول درون ترک خود ارضایی: حساب روی اراده خداوند
    برای دیدن ویدیوی ” حساب روی اراده خداوند” کلیک کنید.

    ویدیوی دوم: قدم دوم در ترک خود ارضایی: آشتی با خداوند
    برای دیدن ویدیوی ” آشتی با خداوند” کلیک کنید.

    ویدیوی سوم: قدم سوم درون ترک خود ارضایی: ندیدن
    برای دیدن ویدیوی ” ندیدن ” کلیک کنید.

    ویدیوی چهارم : قدم چهارم درون ترک خود ارضایی: کنترل چشم
    برای دیدن ویدیوی “کنترل چشم” کلیک کنید.

    ویدیوی پنجم : قدم پنجم درون ترک خود ارضایی: صدا اسم خداوند

    برای دیدن ویدیوی “صدا اسم خداوند” کلیک کنید.

    قدم پنجم ترک خود ارضایی

    ویدیوی ششم : قدم ششم در ترک خود ارضایی: یـافتن همـیار

    برای دیدن ویدیوی “یـافتن همـیار” کلیک کنید.

    ویدیوی هفتم: قدم هفتم درون ترک خود ارضایی: عبور از لغزش

    برای دیدن ویدیوی “عبور از لغزش” کلیک کنید.

    ویدیوی هشتم: خودارضایی و بیکاری

    برای دیدن ویدیوی “خودارضایی و بیکاری” کلیک کنید.

    ویدیوی نـهم: خودارضایی و عدم محبوبیت

    برای دیدن ویدیوی “خودارضایی و عدم محبوبیت” کلیک کنید.

    ویدیوی دهم: چرخه اعتیـاد

    برای دیدن ویدیوی “چرخه اعتیـاد ” کلیک کنید.

    ویدیوی یـازدهم: پاکسازی به منظور ترک خودارضایی

    برای دیدن ویدیوی “پاکسازی به منظور ترک خودارضایی” کلیک کنید.

    ویدیوی دوازدهم: تصویر پاکی (مراقبه) خودارضایی

    برای دیدن ویدیوی “مراقبه خودارضایی” کلیک کنید.

    ویدیوی سیزدهم: ضعف حافظه و خودارضایی

    برای دیدن ویدیوی “ضعف حافظه و خودارضایی” کلیک کنید.

    ویدیوی چهاردهم : آیـا مـیتوان درون اوج ابتلا بـه خودارضایی ازدواج کرد؟

    برای دیدن ویدیوی “خودارضایی و ازدواج” کلیک کنید.

    ویدیوی پانزدهم: مراقبت از پاکی

    برای دیدن ویدیوی “مراقبت از پاکی” کلیک کنید.

    ویدیوی شانزدهم: ترک خودارضایی یعنی رهایی

    برای دیدن ویدیوی “ترک خودارضایی یعنی رهایی” کلیک کنید.

    ویدیوی هفدهم: چرا خودارضایی باعث فقر و ترک آن باعث ثروت مـیشود؟

    برای دیدن ویدیوی “خودارضایی و فقر” کلیک کنید.

    ویدیوی هجدهم: پیشگیری از انحرافات

    برای دیدن ویدیوی “پیشگیری از انحرافات ” کلیک کنید.

    ویدیوی نوزدهم: وسوسه را ضربه فنی کن

    برای دیدن ویدیوی “وسوسه را ضربه فنی کن” کلیک کنید.

    ویدیوی بیستم: نقش خودارضایی درون خواب

    برای دیدن ویدیوی “نقش خودارضایی” درون خواب کلیک کنید.

    ویدیوی بیست و یکم: پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت اول

    برای دیدن ویدیوی “پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت اول” کلیک کنید.

    ویدیوی بیست و دوم: پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت دوم

    برای دیدن ویدیوی “پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت دوم” کلیک کنید.

    ویدیوی بیست و سوم: پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت سوم

    برای دیدن ویدیوی “پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت سوم” کلیک کنید.

    ویدیوی بیست و چهارم: پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت چهارم

    برای دیدن ویدیوی “پاسخ بـه ویدیوی دکتر سارا ناصرزاده – قسمت چهارم” کلیک کنید.

    ویدیوی بیست و پنجم: لغزش و احساس گناه

    برای دیدن ویدیوی “لغزش و احساس گناه” کلیک کنید.

    ویدیوی بیست و ششم : ترمـیم زندگی گذشته بعد از ترک خود ارضایی
    برای دانلود ویدیوی ” ترمـیم زندگی گذشته بعد از ترک خود ارضایی” کلیک کنید.




    [خودارضایی - آموزش ترک خودارضایی درون پسران و ان - مس بـه طلا تفکر هفتم درس سکه طلا صفحه 14]

    نویسنده و منبع: جواد زارع | تاریخ انتشار: Thu, 26 Jul 2018 02:54:00 +0000